HTML

Jógaliget blog

Ebben a blogban a Jógaliget és Fitness Stúdió munkatársai (Timka, Ákos és Ádám) írnak a sportos életről. Van itt mindenféle info jógáról, TRX-ről, Spinningről és más sportokról. www.jogaliget.hu

Friss topikok

  • kudné: Szuper ez a cikk! Én nem rég találtam rá a TRX-re ami nagyon bejött nekem még akkor ha nem "tökéle... (2017.01.23. 15:55) Neked is jó lehet a TRX?
  • Bálintné Nagy Zsófia: Tetszett a cikk, hasonlóan az "itt fáj, ott fáj" miatt jógázom egyre többet. A gerincjóga nagyon j... (2013.04.02. 18:35) 6 ok, amiért egyre népszerűbb a jóga
  • Téltábornok: Köszönöm a tippeket,és válaszokat!Ha lesz egy kis időm, akkor mindenképp elmegyek dokihoz, már sze... (2013.01.22. 00:38) Gerincfájás? Itt a megoldás - 2. rész

2013.07.10. 21:20 JuhaszAk

Laci elmondja, hogyan fogyott 9 kilót a Jógaliget segítségével

Laci 43 éves, halk szavú vendégünk és ő nyerte stúdiónk által meghirdetett Legfittebb Programot, mely márciusban indult és a résztvevőktől azt vártuk, hogy havonta legalább 12 alkalommal, 3 hónapon keresztül sportoljanak a Jógaligetben. Mindenki olyan órát, sportágat választott amihez kedve volt éppen és minden hónapban megértük a résztvevők testsúly és testzsír% változását.

Összesen 6-an jelentkeztek, és közülük Laci volt az, aki a legnagyobb testsúly és testzsír % csökkenést érte el. Ezzel a teljesítményével Laci egy 50.000 Ft értékű wellness hétvégét nyert és a díjátadás kapcsán ültünk le beszélgetni a Jógaligetben.

 dijatadas.jpg

Gratulálunk az eredményedhez! 3 hónap alatt 9 kilót fogytál (74,5 kg-ról 65,7 kg-ra) és a testzsír %-od 33,4%-ról 27,7%-ra csökkent. Azért kértem tőled ezt a beszélgetést, hogy mi volt a módszered, amiből mások is tanulhatnak, akik hasonló eredményt szeretnének elérni. Remélem a beszélgetés végére kiderül a titok! :-]

Miért jelentkeztél a Legfittebb Programra?

Már rég óta szerettem volna sportolni és Gábor barátom említette, hogy hallott a programotokról. Az tetszett meg, hogy a résztvevőknek rendszeresen kellett sportolniuk, bármilyen Jógaligetes órát lehetett választani, nem volt korlátozás, hogy hány edzésen veszünk részt és ráadásul jelentős volt a kedvezmény. Ezért nem sokat gondolkodtam, és Gáborral, illetve Gábor egyik barátjával Tamással együtt jelentkeztünk.

Sportoltál korábban valamit?

Egy kicsit ping-pongoztam, de az már ezer éve volt.

Nehéz volt a kezdés?

Nem, egyáltalán nem volt nehéz. Rögtön Hot Ironnal és Spinninggel kezdtünk, egyedül a hot jóga volt nehezebb, mert nem voltam elég laza és a pocakom nagy volt és hátráltatott.

Nagyon tetszett, amikor Ti hárman megjelentetek a jóga órán. Sokszor én vagyok az egyetlen férfi a jóga órákon, mert a férfiak nem tartják elég „férfias” sportnak a jógát. Ti az első pillanattól jöttetek jógázni és a 3 hónap alatt végig ki is tartottatok. Te miért választottad a Hot jógát?

Ez alatt a 3 hónap alatt minden héten legalább 1x jógáztam. A hot jóga nagyon jó volt, mert óráról órára lazultak az izmaim, és ez jó kiegészítés volt a többi sport mellé. Annyira izzadtam, hogy szinte kézzel fogható volt, hogy csökken a testsúlyom és az állóképességem is javult tőle. Nem olyan könnyű statikusan kitartani a jóga pózokat, mint ahogy elsőre látszik.

Volt olyan sport, amit kipróbáltál és nem tetszett?

A TRX-et is kipróbáltam, de az kezdetben túl kemény volt nekem, mert nem voltam elég erős. A Hot Iron is kemény, de ott kezdetben lehet kisebb súllyal dolgozni. Azóta már a Hot Ironnál is feltettem az 5-5 kilót a rúdra.

A 3 hónap alatt összesen 7,8 kg-ot fogytál. Hol tartasz most 1 hónappal a Program vége után?

Már 9 kilót fogytam, de ez nem csak a sportnak köszönhető. Korábban kipróbáltam önmagában a diétát, de az csak szenvedés volt nekem, és később visszajött amit leadtam. Ebben a programban rendszeresen mozogtam és változtattam az étkezéseken is.

Csökkentettem a szénhidrát bevitelt, elhagytam az édességeket, a reggeli péksüteményeket és sok zöldséget kezdtem enni. Azért ettem műzli szeleteket is, ezek pótolták az édességet.

Változtattál az étkezések számán is?

Nem, ugyanúgy 3x étkeztem naponta és nem éheztem. Csak jobban figyeltem, hogy mit eszek és kizártam a súlyomra káros ételeket.

Azóta is tartod magad ehhez a diétához?

Hát már nem annyira feszesen, mert mostanában már „eszegetek” ezt-azt, de ennek ellenére nem híztam, mert a sport megmaradt. Most megálltam a fogyással, de még 5 kilót szeretnék leadni.

A barátaid, ismerőseid észrevették a változást?

Persze, ennyi fogyást már mindenki észrevesz. Kicsit aggódtak, hogy jól vagyok-e, nem vagyok-e beteg, de amikor megnyugtattam őket, hogy sportolok, akkor gratuláltak. Ahhoz voltak hozzászokva, hogy „duci” vagyok, és ehhez képest jelentős volt a változás. A hasamon van még egy kis úszógumi, amivel küzdök, de a combom körmérete nagyon szépen lecsökkent.

Milyen tanácsot adnál azoknak, akik hasonló változást szeretnének elérni?

El kell kezdeni mozogni és oda kell figyelni az étkezésre is. Olyan sportot kell választani, ami kihívó, ahol izzad az ember és kezdetben nehézséget okoz és jönni fognak az eredmények. Már 3 hónap is elég ahhoz, hogy leszaladjanak a kilók, csökkenjen a ruhaméret, és növekedjen az állóképesség, mint ahogy az én példám is ezt mutatja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogaliget.blog.hu/api/trackback/id/tr165398481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása