HTML

Jógaliget blog

Ebben a blogban a Jógaliget és Fitness Stúdió munkatársai (Timka, Ákos és Ádám) írnak a sportos életről. Van itt mindenféle info jógáról, TRX-ről, Spinningről és más sportokról. www.jogaliget.hu

Friss topikok

  • kudné: Szuper ez a cikk! Én nem rég találtam rá a TRX-re ami nagyon bejött nekem még akkor ha nem "tökéle... (2017.01.23. 15:55) Neked is jó lehet a TRX?
  • Bálintné Nagy Zsófia: Tetszett a cikk, hasonlóan az "itt fáj, ott fáj" miatt jógázom egyre többet. A gerincjóga nagyon j... (2013.04.02. 18:35) 6 ok, amiért egyre népszerűbb a jóga
  • Téltábornok: Köszönöm a tippeket,és válaszokat!Ha lesz egy kis időm, akkor mindenképp elmegyek dokihoz, már sze... (2013.01.22. 00:38) Gerincfájás? Itt a megoldás - 2. rész

2013.04.15. 13:09 JuhaszAk

Ismerkedj meg legfittebbjeinkkel! - Interjú Vikivel

Címkék: jógaliget Címkék tippek fogyáshoz www.jogaliget.hu

Viki egyike annak a 6 vendégünknek, aki márciusban belekezdett a 3 hónapos Jógaliget Legfittebb programba. Az első hónap eredményeiről olvashattad a beszámolómat: http://jogaliget.blog.hu/2013/04/09/ki_lesz_a_legfittebb

Most itt az alkalom, hogy megismerkedj Vikivel, aki már az első hónapban jelentős lépést tett célja felé.

 

Kérlek mondj néhány szót írj magadról!

Több mint 2 éve csecsemő- és gyermeknevelő gondozónő. A napi mozgás munka mellett is adott, hiszen 12 fős gyermekcsoportban nem nagyon lehet megpihenni, de ezt egyáltalán nem bánom, mert nagyon szeretem a munkám! Hobbim mindenféle kreatív tevékenység, de mostanában főleg ékszereket szeretek készíteni elhasznált bicikli gumibelsőkből, vagy kilyukadt gumimatracból, vagy bármi másból. Szeretek fényképezni, rajzolni, kirándulni és kikapcsolódni. Az egész napos gyerekzsivaj után jólesik bármi, ami nem „gyerek”.

viki.jpg

A program előtt sportoltál rendszeresen?

Kicsi korom óta mindig mozogtam valamit, de sajnos sosem voltam elég kitartó. Eleinte akrobatikus rock and roll-ra jártam és ritmikus sportgimnasztikára, majd később kipróbáltam az ír sztepptáncot, de ez sem tartott sokáig. A gimnáziumban a testnevelő tanáromnak köszönhetően minden évben 3 – 4 fővárosi futóversenyen részt vettem, ekkor sokat futottam Anyukámmal is.

A nagyon finom bölcsődei ételeknek és a mozgásszegény életmódnak lett az eredménye, hogy 2011-től 8 kiló híztam. Ezért tavaly karácsonykor megfogadtam, hogy valamit el kell kezdenem mozogni. Nem sokkal később jött az e-mail erről a programról, egy percet sem gondolkodtam, hogy belevágjak. Itt tartok most! J

Miért kezdtél bele a programba? Mi volt a célod, amikor elkezdtél a Jógaligetben edzeni?

A célom a fogyáson kívül a testem formálása, sokkal izmosabb szeretnék lenni, valamint abban reménykedtem, hogy ha megvannak a fix órarendi órák, akkor nem fogom „ellógni” azokat és ezt eddig tudtam is tartani.

Milyen pozitív változásokat vettél magadon észre mióta rendszeresen sportolsz?

Az első 1 – 2 hétben nagyon fáradt voltam, de nem hagytam abba és mindig egyre többet bírtam, egyre kevésbé fáradtam el az órákon. Nagyon szeretek az órákra járni, mert biztos vagyok benne, hogy jókedvvel jövök el, még akkor is ha komoly erőfeszítést igényel az otthonról való elindulás. Az edzők utasításait betartva mindig egyre többet bírok, például óriási élmény volt húsvét előtt, hogy végig bírtam csinálni egy órát, úgy ahogy az edző mondta!

Melyek a kedvenc óráid? Hogyan kombinálod az edzéseket és miért?

Nálam Gréta a nyerő és Rita spinning órái! Gréta óráira mindig jókedvvel érkezek, mert ő maga is mindig vidám és nagyon lelkes! Emellett persze nagyon megdolgoztat mindenkit, szuper gyakorlatai vannak és a másnapi izomláznak köszönhetően mindig úgy érzem, hogy hatásos amit csinálunk! A pilates óráit is szeretem, teljesen más izmokat mozgat át, mint a többi edzés amire járok, de az izomláz a pilates esetében is garantált! Jóleső érzés, hogy nyugodt – lazulós zenére izmosodunk!

Rita spinning órái pedig semmihez sem hasonlíthatóak! Az ember lelkileg feltöltődik, kikapcsol az agya és tényleg abban a 60 percben csak és kizárólag magunkkal vagyunk elfoglalva és nem a körülöttünk lévő világgal. Rita egy „kis pszichológus” is, feledteti velem a gondokat, a stresszt, vagy éppen erőt ad a továbblépésekhez!

Azért ezeket az edzéseket választottam, mert ezeken érzem igazán a hatékonyságot és remélem idővel ez látszani is fog az alakomom. Próbáltam a hot jógát és a hot iron-t is, de nem éreztem őket elég intenzívnek. A hot jógán tetszik nagyon a meleg levegő, csak meg kell szoknom, hogy jógán fontosabb a helyes végrehajtás, mint az ismétlésszám. Biztosan próbálkozom még a jógával a következő hetekben, mert alakformálásban ez sem utolsó!

Változtattál az étrenden, táplálkozásodon vagy pont ugyanannyit és ugyanolyat eszel, mint korábban?

Eddig nem nagyon foglalkoztam az étrenddel, igyekeztem az edzésekre koncentrálni, és hogy amiket elterveztem azokon ott is legyek. Azt betartom, hogy edzések előtt 3 órával már nem eszek és edzések után már próbáltam nem enni, kisebb nagyobb sikerrel. Mostantól próbálok tudatosabb lenni és jobban odafigyelni, hogy mit, mikor, mivel és hogyan eszek. Remélem ez is hozzájárul a sikerhez!

Milyen célod van a programmal? Milyen eredményt szeretnél elérni a 3 hónap alatt?

Az a célom, hogy fogyjak, szeretném, ha 6-ossal kezdődne a súlyom, valamint hogy a 3 hónap lejárta után is igényem legyen az edzésekre!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogaliget.blog.hu/api/trackback/id/tr645212045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása