HTML

Jógaliget blog

Ebben a blogban a Jógaliget és Fitness Stúdió munkatársai (Timka, Ákos és Ádám) írnak a sportos életről. Van itt mindenféle info jógáról, TRX-ről, Spinningről és más sportokról. www.jogaliget.hu

Friss topikok

  • kudné: Szuper ez a cikk! Én nem rég találtam rá a TRX-re ami nagyon bejött nekem még akkor ha nem "tökéle... (2017.01.23. 15:55) Neked is jó lehet a TRX?
  • Bálintné Nagy Zsófia: Tetszett a cikk, hasonlóan az "itt fáj, ott fáj" miatt jógázom egyre többet. A gerincjóga nagyon j... (2013.04.02. 18:35) 6 ok, amiért egyre népszerűbb a jóga
  • Téltábornok: Köszönöm a tippeket,és válaszokat!Ha lesz egy kis időm, akkor mindenképp elmegyek dokihoz, már sze... (2013.01.22. 00:38) Gerincfájás? Itt a megoldás - 2. rész

2013.04.23. 07:27 JuhaszAk

Ismerkedj meg legfittebbjeinkkel - bemutatkozik Tamás

Címkék: fogyás trx jógaliget tippek fogyáshoz www.jogaliget.hu legfittebb program

Tamás egyike annak a 6 vendégünknek, aki márciusban belekezdett a 3 hónapos Jógaliget Legfittebb programba. Az első hónap eredményeiről olvashattad a beszámolómat: http://jogaliget.blog.hu/2013/04/09/ki_lesz_a_legfittebb

Tamás két barátjával Gáborral és Lacival kezdett a Jógaligetbe járni. A srácok kezdetben egymást noszogatták, most már inkább egymást húzzák maguk után. Ha érdekel, hogy 40 éves korban milyen eredményeket lehet elérni a rendszeres edzéssel, akkor olvasd el Tamás történetét!

 

Kérlek mondj néhány szót írj magadról!

Közgazdász, tolmács, fordító, nyelvtanár és vizsgáztató vagyok, élvezem, imádom, amit csinálok, igaz, hogy sokat dolgozom, de van eredménye, és emellett erkölcsileg is megbecsülnek, azt hiszem, nagyon boldog ember vagyok. A sok munka mellett imádok utazni, repülővel, autóval vagy vonattal, szinte havonta megyek városlátogatásra, Európa bármely országa szóba jöhet, de itthon is sokat utazom és igyekszem szellemileg is felfrissülni. Mindezek mellett sorozat-függő vagyok, CSI, NCIS, Öreglányok, Downton Abbey végkimerülésig. Ja, ki ne hagyjam, hogy autóbuzi vagyok, ha tehetném, csak autóim lennének, főleg a kisebb, öregebb, veterán-autók ejtenek rabul.

legfittebb.jpg

Tamás a képen balról az első

 

A program előtt sportoltál rendszeresen?

A program előtt sosem sportoltam semmit, viszont isteni fotel-hős voltam.

Miért kezdtél bele a Legfittebb programba? Mi volta célod, amikor elkezdtél a Jógaligetben edzeni?

Azért kezdtem bele, mert az öcsém május közepén megnősült és be akartam bizonyítani, hogy nem vagyok annyira lusta, hogy ne tudnék egy picit átalakulni, és nem szerettem volna zsírdisznó tanúja lenne a nagy eseményen.

Milyen pozitív változásokat vettél magadon észre mióta rendszeresen sportolsz

A Jógaliget rendszeres látogatása óta sokkal kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb egyén lettem. Így is ezer fokon égek, de én is érzem a változást és a külső szemlélők is észrevették. Eddig sem volt gond az alvással, de az utóbbi 2 hónapban úgy alszom, mint akit agyonvertek, éjszaka sosem riadok fel, mélyen és nyugodtan alszom. Mindemellett javult az állóképességem, jobban bírom a gyűrődést, ráadásul a Barátaim, Kollégáim is dícsérnek, hogy sokkal kisebb a pocakom, látszik a rendszeres testmozgás eredménye.

Melyek a kedvenc óráid és miért? Hogyan kombinálod az edzéseket és miért?

Nagyon szeretem a Hot Iron-t, a Spinninget, a Hot Jógát és a TRX-et, mert mindegyik más és más, úgy érzem, más testrészeket, izmokat mozgatnak meg, jól kiegészítik egymást, és ebből kifolyólag nem unalmas a heti 3-4 edzés. Külön kiemelendő az Oktatók hozzáállása, egyénisége, bíztatásuk, hiszen én voltam a legreménytelenebb kategória győztese, mostanra azonban belejöttem, és örömmel járok Hozzátok.

Igyekszem 1 pihenőnapot beiktatni az edzések közé, ami sajnos nem mindig sikerül, de azon vagyok, hogy az edzéseket ne egymás utáni 3-4 nap zavarjam le őket, hanem tudatosan kombináljam a különböző edzésfajtákat. Megvan a heti rutin, szinte fejből tudom, mely napokon kikkel járok edzésre és ez is nagyon jó, mármint, hogy ismerős lányokkal és fiúkkal vagyok, akikkel sokszor remekül szórakozom - mert nekem az oldott, fesztelen hangulat legalább olyan fontos, mint az edzés maga.

Változtattál az étrenden, táplálkozásodon vagy pont ugyanannyit és ugyanolyat eszel, mint korábban?

Változtattam, hiszen a reggeli péksüteményeket szinte teljesen kiiktattam, helyette a háziorvosom által ajánlott, tejjel elkészített lötyit iszom. Este 7 után már nem eszem, nappal is igyekszem sok gyümölcsöt, rostot bevinni. Eddig sem ettem sok tésztát, de mostanság a nulla felé tendál, és ugyan az elején picit elkeserített, hogy nem fogytam szinte semmit, a dokim elmondta, hogy mivel az egész családunknak nehezek a csontjai, ne is várjam, hogy darázsderekam lesz. A zsír kezd átalakulni izommá, ami fergeteges élmény, komolyan mondom, megfiatalodtam. Zsírosat egyáltalán nem eszem, eddig megvolt a napi 6-7 liter folyadék, ezzel most sincs gond, egyedül a fentebb említett péksüti okoz néha némi zavart kis életemben.

Milyen célod van a programmal? Milyen eredményt szeretnél elérni a 3 hónap alatt?

Az a célom, hogy a megkezdett programot 3 hónap után is tovább csináljam. A mozgást nem fogom abbahagyni május után sem, beleszerettem az edzésekbe, kitartó vagyok és tervem, hogy a későbbiekben se legyek többet zsírdisznó, hanem picit izmosodni, átalakulni az edzéseknek köszönhetően, egészségesebben élni, odafigyelni a táplálkozásra is, ezáltal fittebb, jókedvűbb legyek. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogaliget.blog.hu/api/trackback/id/tr955242392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása