HTML

Jógaliget blog

Ebben a blogban a Jógaliget és Fitness Stúdió munkatársai (Timka, Ákos és Ádám) írnak a sportos életről. Van itt mindenféle info jógáról, TRX-ről, Spinningről és más sportokról. www.jogaliget.hu

Friss topikok

  • kudné: Szuper ez a cikk! Én nem rég találtam rá a TRX-re ami nagyon bejött nekem még akkor ha nem "tökéle... (2017.01.23. 15:55) Neked is jó lehet a TRX?
  • Bálintné Nagy Zsófia: Tetszett a cikk, hasonlóan az "itt fáj, ott fáj" miatt jógázom egyre többet. A gerincjóga nagyon j... (2013.04.02. 18:35) 6 ok, amiért egyre népszerűbb a jóga
  • Téltábornok: Köszönöm a tippeket,és válaszokat!Ha lesz egy kis időm, akkor mindenképp elmegyek dokihoz, már sze... (2013.01.22. 00:38) Gerincfájás? Itt a megoldás - 2. rész

2013.05.07. 07:52 JuhaszAk

Ismerkedj meg legfittebbjeinkkel - bemutatkozik Ildikó

Címkék: jóga www.jogaliget.hu hot jóga

Ildikó egyike annak a 6 vendégünknek, aki márciusban belekezdett a 3 hónapos Jógaliget Legfittebb programba.

Az első hónap eredményeiről olvashattad a beszámolómat

A második hónap eredményeit itt találod

 ildiko.png

Kérlek mondj néhány szót magadról!

A mozgás a hobbim. Ha nem tudok mozogni, csak lézengek. Szükségem van levegőre, napfényre, vízre, még a mínuszok sem tartanak vissza, vagy a negyven fok. Nem vagyok híve a versenyszerű sportnak, nem is nézek ilyen műsorokat, de sport nélkül meghalnék.

A program előtt sportoltál rendszeresen?

Korábban sokat sportoltam, de aztán jött egy nagy kihagyás. Amikor a gyermekem oviba került akkor kezdtem el az Erzsébet ligetben futni. 12 évig ez jól ment, de a térdemnek elege lett, és ezért abba kellet hagynom. Ezt követően jött a Callanetics, a jóga, kerékpár, úszás, síelés.

Az utóbbi 5 évben komolyabban kerékpározunk a férjemmel, évenként átlagosan 1600 km-t tekerünk az ország „kerékpárútjain”. Vannak időszakok, amikor itthon súlyzózóm, de őszintén megvallva ezt nem szeretem, nem nekem való, de be kell látnom, hogy nagyon formában tart. Hetente egyszer lejárok úszni és szaunázni a Dagályba.

Miért kezdtél bele a programba? Mi volta célod, amikor elkezdtél a Jógaligetben edzeni?

Nagyon szeretek jógázni. A Legfittebb program nagyon jól jött, így 3 hónapon keresztül annyit jógázhatok, amennyit csak birok, és még az életvitelem is megengedi, hogy jógával kezdjem a napot. Ez most nekem egy kiváló lehetőség a formában tartásra.

Szerettem volna kicsit fogyni is, mert az utóbbi időben felszedtem pár kilót, mivel a változó kor hatásait „élvezem”. Nagyon úgy látom ez nem fog megvalósulni, de még nem adtam fel.

Milyen pozitív változásokat vettél magadon észre mióta rendszeresen sportolsz?

Pár éve még, ha jógáztam nagyon jól aludtam, de ez mára már megváltozott. Valószínűleg ezen a helyzeten egy komolyabb májméregtelenítés segítene. Az állóképességemmel eddig sem volt baj, de azt megtapasztaltam, hogy a szezon első kerékpártúrái nem fárasztanak le annyira, amióta rendszeresen jógázom. Úgy érzem, hogy a mentális állapotom kiváló, sokkal kiegyensúlyozottabb és vidámabbak a napjaim, ja és a ruháim is kényelmesebbek. :]

Melyek a kedvenc óráid és miért? Hogyan kombinálod az edzéseket és miért?

Mindenképpen a hot jóga. Mert megnyújtom magam, méregtelenítek, és kikapcsolok egyszerre. Köszönet az edzőknek, Beának és Bettinának. FANTASZTIKUSAK!

 Változtattál az étrenden, táplálkozásodon vagy pont ugyanannyit és ugyanolyat eszel, mint korábban?

Próbálok diétázni, mikor, mit, és menyit eszem. Ez most valahogy nehezen megy, de próbálok türelmes lenni. Koplalni nem vagyok hajlandó, mert az visszaüt.

Milyen célod van a programmal? Milyen eredményt szeretnél elérni a 3 hónap alatt?

Két nagy célom van. Az első már meg is valósult, mert a közérzetem, mentális állapotom határozottan javult. A második, kb 6 kg fogyás, erre még várni kell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogaliget.blog.hu/api/trackback/id/tr575285836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása